vanuit Sydney een terugblik op China

21 november 2009 - Sydney, Australië

Vrienden, vanmiddag heb ik nog een " paar"  foto's geplaatst over China: zie de albums el sabor de China (zie ook het hele leuke bericht van Paty in het Spaans), de rivercruise op de Yangzi river en de foto's van Chongqing en Shanghai..  Geniet ervan!

Inmiddels zijn we 3 weken in Sydney, druk aan de studie dus geen tijd meer voor leuke dingen, ha ha! We zijn afgelopen week verhuisd vanuit onze homestay in een saaie suburb naar een schitterend appartement downtown Sydney. Vanaf de 11e verdieping hebben we uitzicht op Darling harbour, wat een fantastisch uitgaangsgebied is. Bovendien zitten we middenin...Chinatown! Vanuit ons appartementgebouw lopen we een enorme shoppingmall binnen met onder andere heel veel aziatische restaurants. gelukkig hebben we onze basiscursus chinees eten in China gehad zodat we ons hier tussen de aziaten nog een beetje kunnen handhaven! Maar ook de gezellige pubs en het central business district waar onze language school is is op loopafstand.

En ik zal verder niet uitwijden over de geweldige facliteiten bij ons appartement... Een paar fotootjes volgen snel!

1. Martje:
    22 november 2009
    Eindelijk aan de studie, ja vrinden, het blijft geen feest he!
    Veel succes met de studie in toch wel een van de betere studentensteden!
  2. Lonneke:
    23 november 2009
    Hiii lieve Paty en Olav!
    Ik geniet telkens weer van jullie berichtjes en ben zo ontzettend jaloers! Geniet ervan en ik denk aan jullie.
    xxx Lonneke
  3. dante:
    25 november 2009
    y en español ya no hay nada?
    saludos.
    Dante
  4. Reggy:
    1 december 2009
    Howdy folks!!

Nou ik ben natuurlijk erg benieuwd naar de foto's van m.n. Sydney! En wat die studie betreft: ik geloof dat dat wel goed komt ;-)). B.t.w. hoe heet is het nu in Sydney of valt dat allemaal nog wel mee.

Groet,
    Reggy