Sardientjes..

12 augustus 2009

als-sardientjes-in-een-blikVan Chris vandaag deze foto ontvangen, waarbij ik vaag het vermoeden heb dat dit leek op zijn treinreis naar het werk in Amsterdam...

Nee, dan liever in mijn comfortabele coupé gezeten richting het Verre Oosten, waarbij een lieftallige Russische provodnitsa mij nog eens een beker warm water serveert zodat ik mijn heerlijke zelfmeegebrachte Cup a Soup kan bereiden....

...totdat ik met pijn in de rug, na uren in die oude wagon in Mongolië te hebben doorgebracht, met heimwee weer terugdenk aan de comfortabele treinen van onze NS!!

Chris, dank voor je foto. Je ziet ik droom er gelijk bij weg!

1. Claudia Parra:
    28 augustus 2009
    Los felicitó por esa maravillosa experiencia que van a compartir con nosotros sus amigos, disfruten al máximo esta travesía, estaremos pendientes de sus vivencias. Un abrazo se les quiere, y se les extraña!!!
  2. javier:
    29 augustus 2009
    que chevere, me alegra mucho, me acuerdo hace un tiempo cuando decias que querias viajar en ese tren... vea usted, el tiempo paso y ya se te hace realidad. un abrazo muy fuerte, y que disfrutes al maximo tu viaje
  3. MARIA FERNANDA:
    29 augustus 2009
    Felicitación Pato, que experiencia tan maravillosa, gracias por compartir con nosotros este viaje. Estaremos pendientes de los lugares que visiten y las experiencias vividas. Un abrazo a los dos. Feliz Viaje!!!!!
  4. maribel cardenas:
    30 augustus 2009
    hola mil y mil felicitaciones.
    Te lo mereces todo y mucho mas.
    Disfruta al máximo.
    y recuerda siempre que cada momento en la vida... es un momento privilegiado.
  5. Claudia Becerra:
    30 augustus 2009
    Que rico Paty, esa es tu vida, siempre de maleta loca y como encontraste uno igualito, pues arriba, gracias por compartir esta nueva travesia, espero ver fotos, muchas fotos.

Un abrazo para ti y Olav.
  6. Dorothé en Ronald:
    2 september 2009
    Hoi Hoi,

Heel veel plezier en geniet van jullie reis!!

Groeten
    Dorothé, Ronald, Jip en Koen
  7. Menno:
    2 september 2009
    De eerste (vele) kilometers van jullie lange reis. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen; leuk dat we het kunnen volgen. Heel veel plezier natuurlijk; hebben jullie trouwens het boek van Paul Theroux gelezen - reis is wel wat vergelijkbaar met jullie avontuur.
    Op naar down-under.
    - Menno
  8. Marieke en Ben Geerts:
    6 september 2009
    Beste Olav en patricia,

We wensen jullie een fantastische reis toe. Geniet met volle teugen van alle nieuwe ervaringen tijdens jullie reis. We gaan het met veel plezier volgen!
    Veel groetjes,
    Marieke en Ben
  9. dante:
    9 september 2009
    bueno patty, he abierto esto cada dia pero no hay nada; ni comentarios, ni fotos. no entiendo, acaso la idea no era un diario de viaje?
    de todas maneras suerte en el resto que hace falta,
    saludos a olav.
    Dante